bila mana aku jadik PICA~~



selamat pagi sume warge dunia~~
bediri nya saya disini ingin mengatakan
saya lapar!! haha..
tp ni lapar pelik ye tuan2 puan2..
lapar nie mmg susah nk layan.. mane tak nyer aku mengidam makan ROJAK !!!







aduish.. mamak made best kot!! teringat pulak zaman aku duduk SUBANG jAYA dulu.. tiap2 jumaat b4 solat jomaat aku beratur bli rojak mee mamak kt DPN MASJID ss 17 tuh.. pergh!!keke kt situ terbaeek wei.. org beratur masuk masjid aku g bantai rojak dulu.. haha kecik2 dulu lain.. skang lain.. kalo la boleh deliverY.. aish2.. makin lapa dek..
jadik sape2 duk SUbang JAYa boleh la pegi try k!
ape2 pun wa dah tak tahan beb.. sebat je lah roti ats meja tuh.. aish2..
keke okeng lah memembe! ciaalOoo bettey..

0 Luahan hati:

 
© Grunge Theme Copyright by idopku mylife | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks