hiLang tiadA ganti~~ sob sob..

Orang kata aku lahir dari perut mama..

Bila dahaga, yang susukan aku.. mama

Bila lapar, yang suapkan aku..mama

Bila keseorangan, yang sentiasa di sampingku.. mama

Kata mama, perkataan pertama yang aku sebut.. ma!

Bila bangun tidur, aku cari.. mama

Bila nangis, orang pertama yang datang ..mama

Bila nak bermanja… aku dekati mama

Bila nak bergesel… aku duduk sebelah mama

Bila sedih, yang boleh memujukku hanya mama

Bila nakal, yang memarahi aku… mama

Bila merajuk… yang memujukku cuma..mama

Bila melakukan kesalahan… yang paling cepat
marah..mama

Bila takut… yang tenangkan aku.. mama

Bila nak peluk… yang aku suka peluk..mama

Segamit memori ku kenangi,
Setulus kasih ku dambai,
Potret wajahmu ku tatapi,
Sebuah kehilangan yang tiada ganti.

khas buat ibu tersayang..

AL-FAtiHA




Detik masa terus berlalu tanpa menanti sesiapa dan semakin hari umur kita pun akan meningkat bersama pengedaran masa.

Kita semua dilahirkan di dunia ini melalui seorang yang bernama ibu. Begitu besar peranan dan jasa insan yang bernama ibu ini.

Oleh itu renungkanlah sejenak apakah yang telah kita lakukan untuk membalas segala budi ibu ini.

Sekurang-kurangnya peluk dan ciumlah ibu masing-masing yang dapat berjumpa atau sekurang-kurangnya telefon ibu bagi mereka yang duduk berjauhan.
moge tiada penyesalan dlm diri kite.. penyesalan yg tidak akan terubat..




1 Luahan hati:

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

 
© Grunge Theme Copyright by idopku mylife | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks