Red Tube Malaysia.com

Ah. Sudah. Takkan shah ni buang tebiat pulak. Ish.. ish.. ish.. Ko layan Red Tube ke shah? Tapi ada ke Red Tube Malaysia? Hebat betul kalau ada! haha..

haha tajuk nak gempak je.. keke.. sebenarnya nk cerita kat korg sume satu menda.. penah dgr
Google Insights for Search tak? style gak application ni..
Ni agak advance sikitlah, memang gunanya untuk cari trend dan keyword popular Google masa kini. Aku rasa ramai blogger otai-otai kat luar tu yang guna Red Tube Malaysia Google Insights, tu sebab banyak orang masuk blog mereka dari search engine.Pertama sekali pergi Google Insights.

Search Red Tube, country - Malaysia Search Red Tube, country - Malaysia

Aku guna "Last 30 days" walaupun ada option untuk 7 hari lepas (last 7 days). Biasanya kalau last 7 days ni mungkin tak dapat result sebab bilangan data tak cukup (baru berapa juta pun pengguna Internet Malaysia yang gunakan Google). So berpuas hati je la dengan data yang dapat dikumpulkan sepanjang 30 hari yang lepas.

Result search Red Tube Malaysia

Result search Red Tube Malaysia

Result yang kita dapat hasil search keyword Red Tube Malaysia. Kita dapat tahu bahawa:

  • Orang Pahang (ataupun tinggal di Pahang) sangat berminat dengan Red Tube kat Malaysia ni.(aish2)
  • Second place orang Johor.
  • Diikuti Wilayah Persekutuan dan Selangor.
  • Perak takde.. hehe

Kat bawah tu kita boleh lihat apa keyword lain yang orang guna yang mungkin berkaitan dengan Red Tube Malaysia ni. Jadi dengan data tu pandai-pandailah kita guna keyword mana yang sesuai dalam blog kita supaya bila orang search guna keyword yang berkaitan, kemungkinan akan keluar la blog kita.

Kalau nak hottest searh keyword, dekat search terms tu biarkan kosong, country Malaysia dan kali ni boleh buat search for last 7 days. Result dia adalah hottest keyword yang orang search kat Google sepanjang 7 hari lepas. Tengok rising searches, kat situ yang mahal. Kalau blog korang SEO bagus, pandai guna keywords yang ada kat situ trafik memang masyukk..



Jadi itulah dia. Gunakan tanpa was-was. Ada soalan?

No, no. Red Tube Malaysia tak wujud. Cukup-cukup la buat dosa tu. Blogging lagi bagus.

0 Luahan hati:

 
© Grunge Theme Copyright by idopku mylife | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks